רייזרים

רייזרים של פולאריס הגיעו לישראל בסערה ושינו את כללי המשחק. רייזרים מבית פולאריס מבשרים על עידן חדש, הם רכבי שטח  בעלי יכולות מוטוריות רבות, הנסיעה בהם מקפיצה את האדרנלין בגוף ומספקת חוויית נהיגה שלא הכרנו עד עתה.

רייזרים – כמה דברים שכדאי לדעת

רייזרים מבית פולאריס מורשים לנסוע גם על הכבישים. אפשר לשלב טיול בהרים, בשטח הפתוח וממקום למקום להגיע בנוחיות בנסיעה ברייזרים גם בכבישים המהירים.

רייזרים כבשו את השוק האמריקאי והאירופאי בסערה. בקרב חובבי הספורט האתגרי הרייזרים הם להיט. חלוקת המשקל הנכונה, הצמיגים הבשרניים, המתלים הארוכים והמנוע החזק גורמים לרכבי השטח מסוג רייזרים להוביל בכל תחרות ולהיות פופולאריים מאוד.

הרייזרים הם בעלי רוחב של חמישים אינץ. הרוחב הגדול מאפשר להעמיס ציוד רב על כלי השט,ח אפשר להעמיס ציוד לפיקניק או ציוד ספורט לקראת תחרות רכיבה.

באמריקה רייזרים ממלאים את החניות שעל יד בתי הספר. הנערים האמריקאים אימצו את הרייזרים ככלי רכב המשמש אותם בעיר. הודות לאפשרות הנסיעה בכבישים, רייזרים מבוקשים גם על ידי סטודנטים וצעירים רבים המתניידים בהם בעיר.

בישראל קיים מועדון לקוחות יוקרתי לאוהדים השרופים של רכבי השטח מבית פולאריס. כל מי שרוכש רייזר מוזמן אוטומאטית להצטרף אל המועדון. המועדון מציע לחברים פעילויות ספורט, מרוצים, תחרויות וקורסים מקצועיים בחינם כדי להכיר היטב ולמצות את ההנאה מהרכבים החדשים.

רייזרים

רייזרים

 רייזרים – השתתפתי בנסיעת מבחן

אסף, חובב רייזרים מושבע, השתתף בנסיעת מבחן שערכה חברת פולאריס לרייזרים ושיתף אותנו בחוויות שלו:

"הרוח נשבה על פניי בעוצמה רבה, אחזתי בחוזקה בהגה, הדבקתי את דוושת הגז לרצפה ודהרתי בשטחים הפתוחים. השבילים היו מלאי מכשולים, אך לרייזרים לא היה אכפת. רייזרים רבים התקדמו בדהרה, דילגו בקלילות על המכשולים ועקפו בקלות בסיבובים. זה היה מחול שדים, חוויה מסעירה ומיוחדת. שובל האבק שהשאירו הרייזרים נראה למרחוק, כולם היו שבעי רצון ומרוגשים. כאשר הגענו אל נקודת הסיום חייכנו זה אל זה בסיפוק ונשארנו עם טעם של עוד. אין ספק, רכבי השטח החדשים מבית פולאריס הצליחו לכבוש אותנו. לדעתי, רייזרים הם העתיד".

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.