יועץ אבטחת מידע

יועץ אבטחת מידע

הקמת מערך ארגוני מצריך להקדיש מחשבה לגבי אבטחת המידע עליו מושתתת הפעילות שלו וזאת מכיוון שהיום בעולם האינטרנטי כל מחשב עלול להינזק כתוצאה מעבירות מחשבים כל שהן. במיוחד כאשר מדובר על חברה ציבורית או על פעילות עסקית בינלאומית ובמיוחד בתחומים בהם קיימת תחרות עסקית, גניבת נתונים כזו או אחרת עלולה להיות קריטית ביותר ולפגוע פגיעה משמעותית באותו ארגון, פגיעה שלא תמיד ניתן להתאושש ממנה בצורה פשוטה ומהירה. אז מה עושים ? איך שומרים בצורה טובה על המידע הקיים בארגון כזה או אחר ?

למה כל חברה או ארגון זקוקים לשירותיו של יועץ אבטחת מידע ?

יועץ אבטחת מידע מספק את שירותיו על מנת למנוע פריצות למערכות ועל מנת לוודא כי לא תתכן גניבת נתונים או כל פעילות לא חוקית אחרת בתחום האינטרנטי. שירותיו של יועץ כזה נועדו גם על מנת למנוע דליפה של מידע או גניבת כסף או זהויות, שיבוש תשתיות או פעילות אחרת כלשהי שהשלכותיה עלולות להיות הרות גורל כאשר מדובר על ארגונים בעלי פעילות ענפה. באמצעות יועץ אבטחת מידע תוכלו להבטיח גם כי תהליכים עסקיים לא יפגעו וכי לא יגרם נזק למערכות מחשוב שהושקעו בהן תקציבים לא מבוטלים .

מה כולל השירות של יועץ אבטחת מידע ?

שירותיו של יועץ אבטחת מידע כוללים ניתוח פעילות החברה, איתור האיומים האפשריים ומיפוי של האיומים האפשריים הן מהבחינה העסקית והן מהבחינה הטכנולוגית. לאחר מכן יבוצעו מבחני חדירות ויוכנו תרחישים למקרה שהאיום יתממש. יועץ אבטחת מידע גם יבחן את העבודה הפנים ארגונית גם ימסד את תהליכי העבודה וגם ינסח המלצות להתאמת המבנה הארגוני לרשתות ולצרכי אבטחת מידע.

מה עלול לקרות ללא יעוץ בתחום אבטחת מידע ?

ללא שירותיו של יועץ אבטחת מידע, לחברה עלול להיגרם אובדן מידע קריטי ושיבושים במערכות מחשוב. בנוסף, שירותיו של יועץ אבטחת מידע דרושים על מנת למנוע שיבושים בפעילות שוטפת או שיבוש בתשתיות . יועץ אבטחת מידע גם ימנע נזק תדמיתי ופגיעה בתהליכים עסקיים .

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.