חנות קריסטלים

מה ניתן למצוא בחנות קריסטלים?

חנות קריסטלים היא אחת החנויות הצבעוניות והמסקרנות ביותר שתיכנסו אליהן. בחנות זו תוכלו למצוא שלל קריסטלים, אבני חן, שלכל אחד מהם צורה מיוחדת, רמת בוהקות שונה וכמובן תכונות שונות. אמנם האבנים הללו ידועות בעיקר בזכות היופי המרהיב שלהן אך לאבנים הללו יש תכונות וסגולות הרבה יותר עמוקות והן משתתפות בתהליכי ריפוי שונים ומקנים אנרגיה מיוחדת למי שאוחז בהן או עונד אותן באופן יום יומי. בחנויות קריסטלים תוכלו להתרשם מהאנרגיה של כל אבן כאשר הן משולבות באביזרים שונים כמו משרשראות וטבעות ועד כלי נוי שיכולים להיות בבית באופן קבוע.

חנות קריסטלים: לבחירה הקריסטל המושלם

כשנכנסים לחנות זו כדי לרכוש קריסטל חדש שיכול לשנות את חיינו לחלוטין יש מבחר כל כך עצום שלפעמים קשה מאוד להבין מה הכיוון הכללי שלנו. כך הופכת רכישה פרונטלית בתוך חנות קריסטלים מוחשית לעדיפה הרבה יותר מאשר רכישה מקוונת באינטרנט, אפילו כשהיא מתבצעת דרך חנות בארץ ולא מספק מחו"ל. בחנות אפשר להתרשם מהקריסטלים באופן מוחשי ולא דרך תמונה, ניתן להבין איזה קריסטל הוא הכי נוצץ ובוהק בעיננו מה שאי אפשר להעביר בתמונות והכי חשוב: אפשר להבין את האנרגיה שטמונה בכל אחד מהם.

כמה עולה קריסטל בחנות קריסטלים?

חנות קריסטלים מוכרת קריסטלים במחירים שונים המתחילים מכמה עשרות שקלים ועד אלפי שקלים, כיוון שהמגוון רחב מאוד. יש קריסטלים חזקים וקשים מאוד כאשר רמת הקשיות שלהן, שנמדדת בסולם מוס, היא פרמטר חשוב במחיר, כאשר גם רמת העיצוב שלהם והגימור יכול להעלות את הסכום משמעותית. כך למשל היהלום, שהוא הקריסטל החזק ביותר בטבע שזוכה למדד 10 בסולם מוס, יעלה הרבה יותר מכל אבן חן אחרת ויכול להגיע בקלות למחיר של כמה עשרות אלפי שקלים, תלוי גם בגודלו ובעיצובו.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.