לוטודיל

החיים בישראל הם קשים מאוד להתמודדות. מדובר על אין ספור קשיים יום יומיים שלאדם הממוצע בעולם המערבי הם בכלל לא מוכרים, אבל לאזרח הישראלי מדובר על מציאות ברורה שככל הנראה תימשך כאן לאורך עוד שנים רבות. הקושי המשמעותי ביותר הוא הקושי הכלכלי של החיים בישראל. הישראלים מגדירים בראש ובראשונה את מחירי הדיור כנטל הגדול ביותר על הקיום שלהם מבחינה כלכלית. מדובר על מחירי דירות מרקיעי שחקים שכל הזמן נמצאים במגמת עלייה.

גם השכירות כאן היא גבוהה במיוחד והמחירים רק ממשיכים לעלות בלי שיוגדר קו אדום או שנראה ירידת מחירים באופק. לא ברור איך הישראלים ממשיכים לחיות במצב כזה ולא מהגרים לחו"ל, למרות שרבים מהם יכולים לעבור לאחת ממדינות אירופה או לארצות הברית. שם החיים הרבה יותר קלים ואיכות החיים גבוהה מאוד. עבור אותו מאמץ כמו בישראל, תזכו בחיים חסרי כל דאגה כלכלית. ככל הנראה אנחנו בוחרים להישאר בישראל מתוך פטריוטיות ואהבת הארץ, ובגלל תחושת שייכות לחברה ולמקום שהוא ארץ ישראל.

עבור הישראלי הממוצע, אין איזשהו פתרון קסם שיכול להוציא אותו מהמצב הכלכלי הקשה שבו רוב אזרחי ישראל נמצאים. נראה כי הסיכוי היחיד לצאת מהמצב הזה הוא לזכות בלוטו פתאום. זה אמנם יכול להישמע מופרח, אבל עבור חברי מועדון לוטודיל, האפשרות לזכות הזאת היא הרבה יותר הגיונית.

california lottery tickets

מה זה לוטודיל?

לוטודיל זה מועדון חברים שהחברים בו הם בעלי סיכוי גבוה לזכות בהגרלות מפעל הפיס וגם בפרס הראשון בלוטו. כל כמה חודשים שומעים על חבר מועדון שזכה בפרס.

איך זה קורה?

חברי מועדון לוטודיל מגדילים את הסיכוי שלהם לזכות בלוטו, עקב כמה גורמים עיקריים:

  • הגרלה קבוצתי
  • הרבה הגרלות כל חודש
  • הימור מחושב סטטיסטית
פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.