חרוזים

חרוזים ואופנה

כאשר אנחנו חושבים על חרוזים אנחנו חושבים בדרך כלל על חרוזי פלסטיק אשר ילדים משתמשים להם בגני הילדים בשעת יצירה על מנת לשזור אותם על חוטים ולעשות מהם שרשראות או צמידים. אבל האמת היא כי שימוש זה בחרוזים הוא הקטן ביותר. חרוזים משמשים אותנו באורח קבע בכל אביזרי האופנה החל מתכשיטים דרך קישוט חצאיות, שמלות, חולצות, תיקים שונים, ארנקים, חגורות, סיכות וקשתות לשיער וכיוצא באלה.

איך משתמשים בחרוזים?

חרוזים מגיעים בשלל צורות חומרים וצבעים שונים. הדבר המאפיין חרוז הוא שניתן להשחיל אותו על חוט כל שהוא מכיוון שיש בחרוז חור זעיר אשר מאפשר זאת. שזירת חרוזים יכולה להיעשות על חוטי פישתן, חוטי דייג, חוטי מתכת וכיוצא בזה. את החרוזים ניתן גם לתפור לבגדים שונים ולהשתמש בחור החרוז על מנת לחזק אותו לבגד. על מנת להצליח עם שזירת חרוזים א תפירתם יש צורך לבחור בחרוזים אשר מתאימים מבחינת החומר, הצורה והצבע שלהם לכל בגד ולכל מטרה שתרצו .

חרוזים שמקשטים אביזרים רבים

בנוסף להיותם חומר גלם של תכשיטים שונים הרי שמן הסתם חרוזים מהווים גם חומר מאד מקובל לקישוט של אביזרים רבים. תיקים שונים יכולים להשתדרג בעזרת תפירה פשוטה של כמה חרוזים. חרוזים יכולים לקשט תיקים וארנקים, החל מבגדים שונים ועד לנעליים. חרוזים הם ללא כל צל של ספק עולם ומלואו וניתן למצוא גם אתרים שונים ברשת האינטרנט אשר עוסקים בחרוזים וגם כתבי עת מקצועיים אשר עוסקים בעולם החרוזים, ושם תוכלו לקבל רעיונות ממש טובים לשימוש בחרוזים כאמצעי קישוט ואסתטיקה יוצאים מן הכלל.

חנויות מיוחדות לקניית חרוזים

כיום ניתן למצוא חנויות רבות אשר מתמחות בחרוזים שונים ומציעות לכל אחד ואחת מגוון גדול ביותר של אפשרויות שונות של חרוזים. חרוזים אלה מגיעים בצורות שונות ובצבעים שונים וכמו כן בגדלים שונים. יש חרוזים אשר עשויים פלסטיק ויש חרוזי אבן, יש חרוזי עץ מסוגים שונים ומרהיבים וגם חרוזי מתכת שונים. את החרוזים ניתן לרכוש בחנויות אלה או בחנויות המוכרות אביזרים לעבודות יד שונות.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.